Monday, January 30, 2012


BELATED SURPRISE !!!!!! SALAH AKU JUGA.... MINGGU LEPAS GENAP 22 TAHUN ULANG TAHUN PERKAHWINAN KAMI. Seperti biasa setiap kali tiba tarikh-tarikh penting dalam hidup kami  hubby suka buat sesuatu kejutan. Tapi kali ini tiada tanda-tanda dia akan buat kejutan. Ulangtahun perkahwinan kami , aku dihulurkan dengan 3 potong kek secret recipi....tak apalah juga sebab kek tu sedapppp. Tadi sewaktu aku menulis buku rekod di  sekolah aku terasa buku ku yang sedia tebal tu menjadi semakin tebal. Aku mengintai dari tulang buku nampak ada lubang yang besar bila aku buka rupa-rupanya dicelahan tulang buku itu terselit sekeping kad ulang tahun yang cantik dan di  luar sampul tertulis "TO MY BELOVED WIFE"....hu...hu rupa-rupanya dalam diam hubby sempat menyelitkan sekeping kad entah bila tidak ku sedari ....baru tadi aku membaca kad itu....pada masa yang sama kebetulan dia menelefonku...sorry dear tak perasankan kad tu. . .

No comments:

Post a Comment